21 Nisan 2009 Salı

Ardahan - Vefasız Klibi izle, Ardahan Şarkıları

71 yorum:

  1. ardahan abi çok mükemmel bi şarkı hemen yarın kasetini alıcam çok harikasın

    YanıtlaSil
  2. çok müthişsin abi seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. ardahan abi harikasın şarkı mükembel olmuş her güm yani 7 gün 24 saat dinliyorum harikasın abicigim

    YanıtlaSil
  4. sesi süpermiş slow dinlemesemde bu qüzelmiş tam damar:D

    YanıtlaSil
  5. tek kelimeyle süperrrrr

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş abi helal olsun klpteki kız kötü

    YanıtlaSil
  7. çok güzel şarkı yha dinledikçe ağlıyorum beni anlatıyor teşekkürler bide kendinde süpersin arda han

    YanıtlaSil
  8. çok güzel süperrrrrrrrrrrrrrrrr ya bayılıyorum bu şarkıya ardayıda çok seviyorum

    YanıtlaSil
  9. ben huriye kalbim sızladı yine zaten sızlıyor iyiki varsın ardahan beni anlamayan vefasıza beni anlattın için kalbi varsa hep dinliyorum ve dinlemeye devam edicem lütfen bu tarz söylersin yolun açık olsun süpeeeeeeeeeeeeeeersiiiiiiiiiiiin bence

    YanıtlaSil
  10. tek kelimeyle süpersiniz ardahan kardeş helal olsun

    YanıtlaSil
  11. süperrrrrrr bence tüm aşkını yitir miş olan kişilerden nefret ediyorum arda han sen benim yüreğimdeki yarayı dahada deştin varya sevdiğimden ayrıldım.......

    YanıtlaSil
  12. sen çok süper bi şarkı çıkarmışın varya yhu

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bi şarkı bayıldıkkk her dün dinlerim ama ses ayarı biraz daha yüksek olsa iyi olur.son ses açıyorum ama yinede yetmiyor

    YanıtlaSil
  14. çok süper bi şarkı

    YanıtlaSil
  15. süper bir şarkı

    YanıtlaSil
  16. bu cocuk nereli ya cok merak ettim

    YanıtlaSil
  17. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bu şarkı ardahan sende çok tatlısın bu şarkı tüm vefasızlara gitsin

    YanıtlaSil
  18. çok güzel bir şarkı bunu yunus emreye armağan ediyorum

    YanıtlaSil
  19. seni çok sevmiştim vefasız yns

    YanıtlaSil
  20. abiben bu tarzın hastasıyım ya ritmler enstürmanlar harika klawye sesi zaten bitiriyo

    YanıtlaSil
  21. yaa harika bir şarkı agızına saglık ardahan canım
    mükemmel olmuş başarıların devamını dilerim

    YanıtlaSil
  22. çok mükemmel olmuş kız güzel deilmiş ama

    YanıtlaSil
  23. seni inşallah hep ekranlarda görürüz hergün bu şarkını dinliyorum asla bıkmadım çok güzel olmuş benimle çıksana :)

    YanıtlaSil
  24. süperrrr
    yani çok seviyorum seni arda han canım sın msnni internetten bi bulabilsem ya seni seviyorum hep akşam sabah senin şarkın başka şarkı dinlemem seni hiç unutmicam aşkımsın benim

    YanıtlaSil
  25. AŞKIM BENİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMSENİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİSEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMARDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNCANIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMBENİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  26. slmm arkadaslar ben arda hanin akrabasiyim..
    benimle tanismak isteyen beni msnde ekleyebilir

    sana-kiyamam@msn.de

    YanıtlaSil
  27. abıcimmmmm sadece dönmememememememememememe kuzu gibi memememe baska bişey yok bumudur süper olan alın sizin olsun

    YanıtlaSil
  28. süper şarkı süper yorumlamış ama çakma ismail yk:)

    YanıtlaSil
  29. süpersin ardahan çok güzel bir şarkı inş hep böyle devam edersin

    YanıtlaSil
  30. seni çok seviyoruz ardahan bayılıyorum bu şarkıya süüüüüüüüüppppppppppeeeeeeerrrrrrrrr sin ya çok güzel şarkı

    YanıtlaSil
  31. memet ben---abi süpersin yhaa sanırım kendine yapılan bi yanlışı anlatıyosun şarkıda abi aynısı banada yapıldı yaha artık sevmiyorum kimsede beni sevsin istemiyorum inşallah hep böle güzell parçalar yaparsın abi sesine saglık kendine dikkat et abi her zmn seninleyiz biz sevipte bırakanlardan degiliz abi hadi hoşçakalın

    YanıtlaSil
  32. şu ardahanı sadece vivada çıkartmasanız çook güzel olcak rica edyrmm:))

    YanıtlaSil
  33. allah aşkına yha bu şarkıyı km yazmss suprr yhaaa

    YanıtlaSil
  34. o klıptekı kızı km bulmus yhaa baska kız bulamamslrmı bn daha ııyym yhaa bni oyntsalarmıss:))

    YanıtlaSil
  35. ARDACIM HARİKASIN AŞKIM SENİ ÇOOOOOOK SEWİYORUM BU PARÇA ON NUMARA OLMUŞ CNM İİİİ TUTTU

    YanıtlaSil
  36. ardacım ben esra klibin deki kız iğrenç benceeeeeee

    YanıtlaSil
  37. mrb,sevgilinden ayrılmış,terk edilmiş,aldatılmış ve geçek sevgiyi bulamamış kişilere en iyi cvp bu şarkıyla verilir.helal olsun erdahan kardeşşarkını ilk dinlediğimde dondum kaldım bu nasıl güzel şarkı diye.bu şarkı tüm sevmeyi bilmeyenlere gelsin.kayseriden murat....

    YanıtlaSil
  38. ardahan abiyi çooooooookkkkkkkk seviyorum bu şarkıyı ben 21nisanda sevgilimden ayroldın ona armağan etdim vee ediyorum şarkıyı dinlediyimde ağladım ardahan abiye teşekkür ediyorum onu çoooookkkkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  39. ardahan abiii çok güzel şarkıı bu şarkı hiç eskimez abii

    YanıtlaSil
  40. ardahan aaabi çook güzel sesin var bu şarkıya bayılıyorum

    YanıtlaSil
  41. ardahan sesin çok güzel beğenerek dinliyorum artı dinleyince çok duygulanıyorum

    YanıtlaSil
  42. arda han şrkı süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  43. ardahan abi yeni kilip çeksene bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  44. ardahan şarkın çok anlamlı yeni kilip çeksene çünkü çeşmede suları kesildiiii

    YanıtlaSil
  45. şşu parça hayırsızlara gitsin

    YanıtlaSil
  46. yyya bezduk bu şarkiden duygularumuzi aldüs ettun yeni kilip çek insanun ağlamasi bilr gelmiyor

    YanıtlaSil
  47. BEN KÖKSAL EROL SARKI GÜZEL TEBRIK EDERIM COK HOŞUMA GİTTİ BİRINI SEVDİM VE ONU OKAADAR SEVDIM KI AMA SEVMEK BOŞA CIKTI SEVMEK ÖNEMLI DEGIL ÖNEMLİ OLAN SEVILMENDIR. SEVILIRSEN KARSI TARAF SENI ZATEN SEVMEYI ÖĞRETIR AMA BEN ONA SEVMEYİ ÖĞRETTTIM.BEN KÖKSAL EROL TÜM SEVDIKLERIME SAYGILARIMI SUNUYORUM VE HEPİNİZI COOOOOOOOKKKKKK SEVIYORUM. EN COK ONU SEVDIM HERKESE SAYGILAR

    YanıtlaSil
  48. SLM ARKADASLAR ARDA HAN YEP YENI ALBÜMÜYLE GELIYOR YENI KLIBI YAKINDA SIZLERLE KLIB SARKININ ISMI ( BEN SANA BUNU SORMAZMIYIM)
    COK YAKINDA SIZLERLE
    SAYGILARIMA

    YanıtlaSil
  49. arda çok güzel bi şarkı ya bn böyle bişe görmedim sen çok tatlısın bnm bu şarkı askerdeki biricik aşkıma gelsin allah izin verirse kasımın 24 ünde burda onu okadar çok sewiyorum ki onun için herşeyimi veririmmmmm SENİ ÇOK AMA ÇOK HERKEZDN HERŞEYDN DAHA AMA DAHA ÇOK SEVİYORUMMM

    YanıtlaSil
  50. süper tam benlik şarkı harikasınız

    YanıtlaSil
  51. ya abicim kliplerini çooook beğeniyorum birde çoook yakışıklısın ya o biçim şarkı ve şiirlerin mükemmel ardahan ile esengüll

    YanıtlaSil
  52. ben de çok begendim kulağa hoş geliyor ilk anda bayıldım begenmeyenler sadece kıskananlar bence ha birde imajı biraz daha yontman lazım kanka... biz senin yanındayız. g.antep den hakan atalay!!!

    YanıtlaSil
  53. ben dilan cidden şarkıları güzel yoksa bitti mi aşkımızda güzel bide ardahan ablamın eski sözlüsüne çook benziyo ablam o yüzden ardahana bakıp duruyooo

    YanıtlaSil
  54. cok süper bi parca

    YanıtlaSil
  55. çoooooooooooooooooook süper bi şey bayıldım mükemmel aşkım beeeeeeeeeenim seni seviyorum

    YanıtlaSil
  56. süper birisin ardahan sana bayılıyorum hayranım sana aşşşşşşşkımmmmmmm isimsis

    YanıtlaSil
  57. İĞRENÇ BEN ARDAHNLI (ARDAHAN İLÇESİNDEMN) OLARAK
    BEN ARDAHN İLÇESİNİN ŞARKILARINI DİNLERİM AŞK NEDİR NE SAÇMA ŞARKILAR.

    YanıtlaSil
  58. HERKES ÇOK GÜZEL AŞKIM YAZIYOR NE AŞKI AĞIZLARINA SİÇTİĞİM BU YAŞTA AŞKMI DİYONUZ ARDA HAN MISIN NE SİN SENDE İĞRENÇ YAZIYON AMIN DİNİN SİKİM.BU ŞARKILARA GÜZEL DİYENİ SİKİM.

    YanıtlaSil
  59. evet ardahanım yaa sana bayılıyorum aşkımsın yaa seni çok seviyorum zaten şarkıların beni benden alıyo bitanem...

    YanıtlaSil
  60. merhaba ardahan şarkıların güzel bu parçada on numara olmuş,tabii tatlılığına ve güzelliğine diyecek yok!

    YanıtlaSil
  61. sarkı süper ama adamı görnce fkrm değişio

    YanıtlaSil
  62. süperrrrr ötesi bi şey

    YanıtlaSil
  63. slm arda han ben bahar şarkıların süperrrrrr başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  64. slm ben gizemmmm ardahan şarkıların süper sen benim bitanemsin yaaa seni kimseye wermem ben seni çok sewıyorummmmmmmmmmmmmm basarılarının dewamını dılerım hadi öptm

    YanıtlaSil
  65. bu adam neden ünlü değil her parcası süper yaralıyıma klip istyorz..

    YanıtlaSil
  66. harika bir parça dnleyin tavsiye ederim herkese

    YanıtlaSil

Kral

Kral
Kral tv

Sayaç

Arşiv