21 Nisan 2009 Salı

Yusuf Güney Heder Oldum Aşkına Dinle 2009

20 Şubat 2009 Cuma gecesi Beyaz Show'a Rafet El Roman ile katılaN Yusuf Guney yeni albümünü tanıttı. Albümün çıkış parçası olarak seçtiği Heder Oldum Aşkına Rafet El Roman imzalı bir parça... Programda iki kez okuduğu şarkı, hemen seyircilerin diline dolandı.

Bütün yaz Aşkı Virane ile gönüllere taht kuran Yusuf Güney'in ilerleyen günlerde adından çokça bahsettireceğini şimdiden öngörmek zor olmasa gerek...

yusuf güney heder oldum aşkına şarkı sözleri

illede uğruna ölmem mi gerek
heder oldum aşkına bilerek
kime özlem kimlere hasret
sevemez seni yok sende yürek

çekip sebebsiz gidişlerin
pişman olupda dönüp özürlerin
senin bu tavrı hallerinle
bende ne fikir kaldı ne de cümle
ya sen bitir ya ben bitireyim
ya sen çek git ya ben mi gideyim
aşk dediğin bir yerde bitiyor
bitince acıtıyor…..

yine çoştu gönül
akıyooorr sensizliği yakıyooorr
sönmeden güvenmeden bir karar ver artık
ya kal ya da git

{2 defa]
illede uğruna ölmem mi gerek
heder oldum aşkına bilerek
kime özlem kimlere hasret
sevemez seni yok sende yürek

hala her günüm gecemde seni anıyorum
hala aynı heycan aşkla sana koşuyorum
varsa aşkına evrim işte o benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kral

Kral
Kral tv

Sayaç

Arşiv