21 Nisan 2009 Salı

Kolbastı Dinle - Kolbastı iLze - Kolbastı Şarkıları


Dere boyu kavaklar
Açtı yesil yapraklar
Ben yare doyamadım
Ben o yare doyamadım
Doysun kara topraklar

Asmadan gel asmadan
Fistan giymiş basmadan
Kalk gidelim sevdiğim
Devriyeler basmadan

Acem kızı çeçen kızı
Sen allar giy ben kırmızı
Çıkalım şu dağın başına
Sen gül topla ben nergisi

Hadi gülüm yandan yandan yandan
Biz korkmayız ondan bundan
Hadi gülüm yandan yandan yandan

Oy kul ancak
Bu işler nasıl olacak
Erkeklerin Günahı
Biz Erkeklerin Günahı
Kız sizlerden sorulacak

Acem kızı çeçen kızı
Sen allar giy ben kırmızı
Çıkalım şu dağın başına
Sen gül topla ben nergisi

Hadi gülüm yandan yandan yandan
Biz korkmayız ondan bundan
Hadi gülüm yandan yandan yandan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kral

Kral
Kral tv

Sayaç

Arşiv